Kapłaństwo kobiet - Zakazane powołanieWieczór się oddala
Fascynująca i romantyczna epopeja dwojga artystów, Memosa i Zizi Makrisów, od okupowanych przez Niemców Aten, przez powojenny Paryż, po komunistyczny Budapeszt. W ich pracach i życiu odbijają się echa historii i sztuki XX wieku, utopie i ideologie, rozczarowania i nadzieje całego pokolenia.