Czy Europa dalej stoi murem za Izraelem?
Rośnie napięcie dyplomatyczne między Izraelem a Europą, która jest coraz bardziej krytyczna wobec rządu Netanjahu. Francja planuje uznać państwo palestyńskie, podczas gdy tradycyjni sojusznicy Izraela, tacy jak Niemcy i Holandia, zaczynają kwestionować współpracę między krajami. UE rozważa możliwość nałożenia sankcji, zawieszenia umów handlowych i ograniczenia sprzedaży broni.