Jordania: na krawędzi konfliktu3 min
W Izraelu premier Netanjahu tworzy gabinet wojenny ze swoimi byłymi przeciwnikami, takimi jak Benny Gantz, i bez liderów izraelskiej skrajnej prawicy. W czwartek 12.10 stało się jasne, że Stany Zjednoczone ponownie angażują się w regionie, wraz z przybyciem Antony'ego Blinkena. Sekretarz stanu ma spotkania w Izraelu i Jordanii, która zawsze odgrywała kluczową rolę w konflikcie izraelsko-palestyńskim.