Pierwszy Polak na pokładzie ISSSkrajna prawica w Waszyngtonie
Skrajna prawica nigdy nie była w Stanach tak silna, jak za rządów Donalda Trumpa. Jednak jej droga do Waszyngtonu rozpoczęła się dużo wczesniej, jeszcze za kadencji Ronalda Reagana. U źrodeł tego marszu leży "rewolucja republikańska", której głównymi architektami są Newt Gingrich i Leonard Leo.