Re: Brak wody: co możemy zrobić?
Susza staje się coraz większym problemem. Brak wody dotyka zwłaszcza rolników, a w niektórych częściach świata zaczyna brakować wody pitnej. A zużycie wody stale rośnie – napędza je nasz konsumpcyjny styl życia i przestarzałe metody zarządzania cennym płynem. Jak lepiej wykorzystywać wodę, odzyskiwać ją i dystrybuować? Przedstawiamy kilka pomysłów.