Re: Więzienia bez murów
Europejskie więzienia są przepełnione, brakuje personelu, a w placówkach jest wysoki wskaźnik przestępczości i recydywy. Czy nowatorskie otwarte więzienia mogą pomóc przełamać ten impas?