Josman - Hip Hop SymphoniqueMC Solaar
Kultowy francuski raper MC Solaar powraca ze swoimi największymi hitami podczas wyjątkowego koncertu, w którym towarzyszy mu zespół Filharmonii Paryskiej. Przypomina, że nadal stoi na podium rapu i że jego poetycki flow oraz znakomite melodie nigdy się nie przeterminowały.