Anna Hop: "Upadek Dory Maar"
Polska choreografka Anna Hop inspiruje się obrazem "Dora Maar z zielonymi paznokciami", by poprzez taniec zilustrować zejście artystki do piekła. Równie mrożące krew w żyłach, co poetyckie.