Picasso Dance
W Picasso Dance ośmiu współczesnych choreografów różnych narodowości i wrażliwości interpretuje artystyczne i ludzkie dziedzictwo Pabla Picassa i proponuje nam swoją osobistą wizję twórczości andaluzyjskiego malarza.