Zamach stanu w Gabonie
Po niedawnych zamachach stanu w Mali, Burkinie Faso i Nigrze, także Afryką Środkową wstrząsnął pucz. 30 sierpnia, tuż po ogłoszeniu reelekcji prezydenta Gabonu – Alego Bongo – grupa żołnierzy oświadczyła w telewizji, że „położy kres obowiązującemu reżimowi”. Przyglądamy się z bliska temu konfliktowi.