Dopamina
Aplikacje społecznościowe, rozwijane przez firmy technologiczne w największym sekrecie, pożerają coraz więcej naszego czasu. Media społecznościowe pogrywają sobie z ludzkim mózgiem, zmieniają połączenia neuronalne i bardzo szybko od siebie uzależniają. A wszystko dzięki dopaminie.