Tatuaże: moda czy tradycja?
Kultura tatuażu w Europie była kiedyś kojarzona z subkulturami, ale dziś bardzo się spopularyzowała. Ale jaka jest historia tatuatorstwa? Czym się od siebie różnią poszczególne tatuaże i jak są odbierane?