Amor Fati
Czy ci, którzy się kochają, wyglądają podobnie? Siostry bliźniaczki, właściciel i jego pies, zakochane pary... Miłość przejawia się w wielu formach, a ten chóralny dokument bada miłość we wszystkich jej formach, jednocześnie kwestionując znaczenie pary we współczesnym świecie. Poetycka i wzruszająca wycieczka wizualna.