Re: Squaty w Barcelonie
Hiszpania staje się królestwem squatów. Tylko w Barcelonie jest ich około 20 tysięcy, a schronienie znajdują w nich ludzie, którzy padli ofiarą kryzysu gospodarczego i mieszkaniowego. Zajmują puste budynki, ale także domy należące do prywatnych właścicieli, którzy walczą o nie w sądzie.