Anonimowe matki
Jessicę nachodzą myśli, że nie jest gotowa na bycie matką. Ma dziwne wizje z dzieckiem w roli głównej. Czy to tak zwana fobia impulsowa – obsesyjne myśli, w których dokonujemy przemocy? Anonimowe Matki znają ten stan i dzielą się doświadczeniami.