Anonimowe matki
Partner Marie zarzuca jej, że wrobiła go w dziecko. Ale czy to nie jest technicznie niemożliwe? Przecież “do tanga trzeba dwojga”! Anonimowe Matki radzą, ja ocenić taką sytuację.