Anonimowe matki
Czy to zbrodnia nie karmić piersią? Jessica nie jest przekonana, czy będzie chciała tak robić, a ma wrażenie, że dookoła słyszy mnóstwo oceniających opinii. A co o tym myślą Anonimowe Matki?