Rok w Paryskim Konserwatorium Tańca
Podczas drugiego trymestru studenci i studentki 3. roku w Narodowym Konserwatorium Muzyki i Tańca w Paryżu przygotowują swoje projekty choreograficzne. Inspiracje czerpią z życia: ich spektakle potępiają homofobię, inscenizują toksyczne związki i zadają pytania na temat tożsamości i płci. Ten zaangażowany taniec utrudniają jednak przyziemne problemy: kontuzje, urazy i frustracje.