Frankenstream
Uzależniliśmy się od streamingu. To bardzo niebezpieczne, bo coraz więcej naszego życia przenosimy do internetu. Czy streaming w zupełności zapanuje nad naszym życiem? Zdaniem IPCC byłaby to katastrofa, dlatego musimy już dziś drastycznie zmienić nasz sposób konsumowania treści w internecie. Film z lektorem.