360° Świat bez granic
W Hiszpanii nadal urządza się średniowieczne walki. Przykładem jest behourd - walki na miecze i topory, w których biorą udział mężczyźni i kobiety ubrani w zbroje i hełmy. Co roku u podnóża zamku Belmonte w Kastylii-La Manchy odbywa się wielki turniej behourdu. Zapraszamy na reportaż, który przeniesie Was do innej epoki.