360° Świat bez granic
Tapiry to największe zwierzęta lądowe Ameryki Środkowej i Południowej. Dla lasów są ogromnymi sprzymierzeńcami. Te pożyteczne ssaki są jednak zagrożone wyginięciem. Winne są głównie zmiany w ekosystemie wywołane przez człowieka. W reportażu spotykamy się z biologami i obrończyniami środowiska, żeby zapytać o to, co robić, by ratować tapiry.