Re: Szkocja: pierwsza dama whisky
Annabel Thomas robi małą rewolucję w szkockich Highlands. Otworzyła gorzelnię whisky, która zrywa z (ustanowioną przez mężczyzn) konwencją. Pod sztandarem ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, Annabel kultywuje szkocką tradycję, a jednocześnie przeciera nowe szlaki. Reportaż spomiędzy kadzi i beczek.