Zobacz Tracks Stihia: techno na pustyni
Chodźcie do klubu! Będziemy tańczyć klapping naśladując ruchy piłkarzy z mistrzami gatunku – Mahym i Ahlianem. Taniec ten wyrósł z ulicznej tradycji przetaczania piłki. Zamiast na piłce klaperzy skupiają się jednak na zręczności i futbolowej estetyce. Gotowi.we na „Bolero Messiego”?