Być jak Dana Scully5 min
Znakomita agentka FBI i naukowczyni Dana Scully wprawiała w zachwyt telewidzów i telewidzki. Wraz ze swoim partnerem Foxem Mulderem rozwiązywała skomplikowane zagadki w serialu “Z Archiwum X”. Wiele młodych kobiet marzyło, by kiedyś być, jak ona - mądrymi, wykształconymi i odważnymi.