Kobiety w historii motoryzacji
Prowadzenie aut to męska sprawa? Nic bardziej mylnego. Historia relacji kobiet z samochodami jest pełna niedocenianych związków. To opowieść o brawurze, zamiłowania do ryzyka i przygód. Opowiadamy ją z perspektywy bohaterek.