Spotkania z Historią
Jak kwiat może stać się symbolem politycznym i prawnym? W Brazylii kamelia kojarzy się z późnym zniesieniem niewolnictwa w 1888 r. Przypomina o zbiegłych niewolnikach, ale też o brutalnych warunkach abolicji, „uznanej” tylko przez część posiadaczy.