Spotkania z historią
Ściana Płaczu, ostatni relikt II świątyni zbudowanej przez Heroda w I wieku p.n.e., zyskała swój obecny wygląd dopiero w XX wieku. Plac przed Ścianą do 1967 roku zajmowała dzielnica Marokańska, pełna historycznych zabytków i domów. Zburzona po wygranej przez Izrael wojnie siedmiodniowej, jest świadectwem wymazywania historii.