Patagonia: ostatnia granica
Wyspa Madre de Dios w chilijskiej Patagonii to miejsce, które skrywa wiele tajemnic. Życie toczące się w krasowych jaskiniach i nieprzebytych gąszczach może docenić tylko ten, kto ma dość odwagi i ciekawości, a i wtedy potrzeba mu dobrego przewodnika. Wyruszamy w ekspedycję badawczą do tej bogatej krainy, a naszymi pilotami są dwaj przedstawiciele lokalnego plemienia Alakalufów.