Electronic Vibrations
Muzyka elektroniczna jest jak magiczne zaklęcie. Porywa do tańca całe tłumy, wprawia ludzi w ekstazę. Dokument to bezprecedensowa próba opowiedzenia historii sukcesu muzyki elektronicznej – od klasycznej awangardy do głównego nurtu. To opowieść pełna wizjonerów i oldschoolowych maszyn o osobliwych dźwiękach.