Sol Gabetta śladami Lise Cristiani
Argentyńska muzyczka Sol Gabetta wybiera się w podróż śladami XIX-wiecznej francuskiej wirtuozki Lise Cristiani, pierwszej zawodowej wiolonczelistki.