ARTE Reportage - Rosyjski gaz dla ChinNieńcy vs Gazprom
Położony w samym sercu Arktyki zachodniosyberyjski półwysep Jamał jest centralnym punktem rosyjskiego imperium energetycznego z największymi rezerwami gazu ziemnego na świecie. Ale jest także domem dla szlaków migracyjnych Nieńców, koczowniczych pasterzy reniferów, którzy zamieszkują półwysep od ponad 200 pokoleń. Czy chciwość na zasoby naturalne zniszczy dom Nieńców...?