Pakistan: między futbolem a religią25 min
Emmanuel Parvez nie pozwala żartować na dwa tematy: piłki nożnej i Boga. Katolicki ksiądz i wierny fan Manchesteru United uważa, że religia i sport się łączą. Uczy tego chłopców z parafii, chrześcijan i muzułmanów, przyszłych zawodowców, dzięki którym Pakistan, jak wierzy ksiądz, zagra w mistrzostwach świata.