Dlaczego artystów fascynują koty?5 min
Choć najlepszym przyjacielem ludzi jest pies, to kot zawsze był muzą artystów. Bo zanim wkroczył do Internetu i narobił szumu w sieci już dał się zauważyć, dumnie pozując ze swym państwem: malarzami, filmowcami, muzykami czy pisarzami. Co szczególnego ich łączy? I czemu kot jest nieodzownym strażnikiem ich świątyń?