Sztuka podbija kosmos
Loty w kosmos to festiwale rozrywki! Można grać w tenisa, sikać z głową w dół, czy zakładać obie nogawki naraz. W takich warunkach kwitnie kreatywność, bo gdzie lepiej niż w kosmosie można wyzbyć się utartych schematów? Nieważkość inspiruje.