Corita Kent: popowa zakonnica
Też to zauważyliście.łyście? Wystarczy przejśc się po jakimkolwiek muzeum, by stwierdzić, że na dawnych portretach nikt się nie uśmiecha. Do XVIII wieku wszyscy namalowani ludzie emanują grobową powagą, a wręcz – wyglądają na obrażonych.ne. Dlaczego ?