Na ratunek fokom!
Oczy jak spodki i puchate futerko - nic dziwnego, że młode szarytki i foki od zawsze fascynowały ludzi. Jednak właśnie to często staje się zgubą tych zwierząt. Kiedy ludzie zbytnio zbliżają się do młodych foczek, by je pogłaskać czy zrobić sobie z nimi selfie, focze matki uciekają i nie akceptują już później potomstwa. Bez mleka matki młode umarłyby z głodu. Na szczęście pewni ratownicy fok przejmują osierocone szczenięta i uczą je przystosowania do samodzielnego życia na wolności.