Duchy Felliniego
Federico Fellini żywo interesował się psychoanalizą i ezoteryką. Ta pasja głęboko wpłynęła na jego twórczość – sednem jego filmów jest życie duchowe bohaterów i bohaterek. Dr Ernst Bernhard, który był jego psychoanalitykiem, zapoznał go z myślą Carla Junga, co zainspirowało Felliniego do stworzenia "Giulietty i duchów" (1965) – opowieści o mieszczance o uporządkowanym życiu, która otwiera się na duchowy wszechświat o nieoczekiwanym bogactwie. W dokumencie proponujemy nowy portret Felliniego – wizjonera i poszukiwacza sensu poza utartymi szlakami.