Historie konfliktu - Rosja, Ukraina i przyszłość KrymuHistorie konfliktuTweetujący Trump
Internet zapośrednicza dziś prawie wszystkie ludzkie czynności, także dyplomację. Nikogo nie dziwią dziś tweetujący do siebie politycy. Chyba, że mowa o Donaldzie Trumpie – tu zdziwieniu nie ma końca.