Historie konfliktuInżynieria zgody
By wysyłać żołnierzy na drugi koniec świata, warto mieć dobry powód. A na pewno dobry PR. Bo dawna propaganda to współczesne public relations. Gdy państwo chce nam coś wcisnąć, znajduje swoje sposoby. W dzisiejszym programie wyjaśnimy, jak zdobywa się przyzwolenie na przemoc.