Maisonneuve - Szkoła życia razem
Szkoła średnia Maisonneuve w Montrealu. To tu, zrywając z długą tradycją postępowej edukacji, w 2015 r. kilkanaścioro uczniów dołączyło do ISIS w Syrii. Nikt się tego nie spodziewał. Szkoła postawiła więc wprowadzić pilotażowy projekt, w ramach którego nawiązuje stały i bliski dialog z uczniami, w szczególności tymi najbardziej narażonymi na radykalizację.