ARTE Reportage - Ukraina: cywile u bram piekłaARTE Reportage
Głębokie Południe, na północy Tennessee popierało Donalda Trumpa. Jego hasło „Make America great again” rozeszło się głośnym echem skandowane przez jego elektorat. W rok po inauguracji Trumpa spotykamy się z tymi, którzy na niego głosowali. Czy nadal popierają swojego prezydenta?