(Prawie) cała prawda: Pamela Anderson(Prawie) cała prawda: Marie Skłodowska Curie
Karykatura sław w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Marie Skłodowska-Curie. Po śmierci jej sława tak „promieniowała”, że jej trumnę pokryto dwoma warstwami ołowiu. Przez co była ciężka, gdy wnoszono ją do paryskiego Panteonu.