Teotihuacán, narodziny metropolii
Po stu latach wykopalisk naukowcy odkryli, że słynne miasto Teotihuacán w Meksyku przyciągnęło imgrantów z całej Mezoameryki i tworząc nowy model kosmopolitycznej metropolii.