Budowniczy Stonehenge
Na południe od Londynu znajduje się jeden z najbardziej znanych i tajemniczych zabytków prehistorycznych na świecie – Stonehenge. Ten ogromny kamienny krąg zbudowano prawie 4500 lat temu przy użyciu prostych narzędzi. Jak to zrobiono, skoro niektóre z tych gigantycznych bloków ważną nawet i 40 ton?