Kanada - stary człowiek i rzeka
Na dalekiej północy Kanady Stan Hutchings od czterdziestu lat obserwuje migrację łososia dla kanadyjskiego rządu. Codziennie przemierza gęste lasy i nieokiełznane rzeki, narażając się na ataki niedźwiedzi i wilków.