360° Świat bez granic
W małym miasteczku Monopoli, na samym obcasie włoskiego buta (Apulia), rodzina Marinelli od lat wytwarza tradycyjne dzwony kościelne. Proboszcz Monopoli zamawia w pracowni nowy dzwon do parafii.