Zambia: historia rowerowego sukcesu25 min
Organizacja pozarządowa World Bicycle Relief wprowadziła w życie nietypowy projekt pomocy humanitarnej: w przeciągu ostatnich czterech lat rozdystrybuowała ponad 300 000 rowerów w sześciu afrykańskich krajach.