Karambolage Polska - Polski FiatChwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Emir Kusturica, reżyser, laureat Złotej Palmy za takie filmy jak „Ojciec w podróży służbowej”, „Czas Cyganów”, „Underground” czy „Życie jest cudem”.