Bohaterowie sztuki nowoczesnej
Życie intymne pionierów sztuki nowoczesnej, od Montmartre'u w 1900 roku po wyzwolenie w 1944 roku. Część czwarta: w odpowiedzi na absurd i bezsens wojny, rodzi się rewolucja dadaizmu i surrealizmu. Na jej czele stoją André Breton i Louis Aragon, a towarzyszą im Man Ray, Robert Desnos czy późniejszy król surrealizmu, Salvador Dali.