Bohaterowie sztuki nowoczesnejWolność! (1930-1939)
Życie intymne pionierów sztuki nowoczesnej, od Montmartre'u w 1900 roku po wyzwolenie w 1944 roku. Część piąta: wraz z nastaniem komunimzu i faszyzmu, artyści coraz mocniej opowiadają się po jednej lub po drugiej stronie. W 1936 roku wybucha wojna domowa w Hiszpanii.